Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко притрисане при газ на празен ход - 2.4jtd, 136hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от краси Покажи съобщение
    Дай оферта...
    Тея работи на ЛС и по телефона, мога да ви оправям дюзите на доста нормални цени
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Аз ги ремонтирам сам и си стават чук Пропускам да давам безбожни цифри на бош тарикатите
      То и аз сам си смених разпръсквачите, сачменият клапан.... но дотам. Ако трябва нещо да се пипа по дюзата в гаражни условия нищо не става. Трябва си стенд.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Тея работи на ЛС и по телефона, мога да ви оправям дюзите на доста нормални цени
        А като сменяш по дюзите разните му части нали се променя количеството на впръскване след тази интервенция? Как се нагласяват тогава дюзите? Фабрично всяка си има код след минаването на стенда?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          А като сменяш по дюзите разните му части нали се променя количеството на впръскване след тази интервенция? Как се нагласяват тогава дюзите? Фабрично всяка си има код след минаването на стенда?
          Количеството се променя,само ако ЕКУ-то го каже,иначе все си е такова,просто не се впръсква в камерата по правилния начин
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Количеството се променя,само ако ЕКУ-то го каже,иначе все си е такова,просто не се впръсква в камерата по правилния начин
            Не съм съгласен с това твърдение. Стенда е точно за да се нагласят количествата.....

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
              Не съм съгласен с това твърдение. Стенда е точно за да се нагласят количествата.....
              Да се нагласят дюзите да впръскват еднакво да,пак съм се изразил неправилно можеби Исках да кажа че времената ги определя ЕКУ-то,но ако дюзата има проблем,количеството се променя,и оттам идва притрисането.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Да се нагласят дюзите да впръскват еднакво да,пак съм се изразил неправилно можеби Исках да кажа че времената ги определя ЕКУ-то,но ако дюзата има проблем,количеството се променя,и оттам идва притрисането.
                Пак го смотоляви
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #53
                  Стенда наистина би трябвало да е за това, да се нагласи дюзата да пръска правилно, при определено налягане, и за определено време.А времето наистина трбява да се определя от ЕКУ-то.Нали то управлява кога и по колко нафта да ходи към дюзите.Така че центровка на електониката (еку-то) няма как да се направи, а и тя най-вероятно нямам как да бъгне.Трябва да се търси проблема в механиката... т.е. дюзите.
                  Alfa 156 2.4 JTD
                  Honda CBR600RR 2008

                  Comment


                  • #54
                    Стендът трябва да покаже как пръска дюзата и колко гориво за единица време при определено налягане. От там се дава кодът и, който е заложен в компа и той вече определя корекцията на времето за дадената дюза
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #55
                      ама иначе горивен филтър не е сменен все още нъли?
                      JTD 105+

                      Comment


                      • #56
                        Тъй вярно На много хора ще им олекне, както и на мен, ако кажа, че след като съм го сменил вече не е така и е станала пушка, но едва ли ... Мисля, че ще е по-удачно даже да не го сменям, преди да направя един клип, за да се чуе и види, за да може, ако има и други с такова поведение на мотора да търсим решение.Ако пък решението все пак се окажа във филтъра, ще знаем как се държи мотор с горивен филтър на 55к.Пак е нещо.
                        Alfa 156 2.4 JTD
                        Honda CBR600RR 2008

                        Comment


                        • #57
                          :Д аз знам разликата с нов и стар горивен филтър ама ти предпочиташ да сменяш дюзи явно
                          JTD 105+

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Стендът трябва да покаже как пръска дюзата и колко гориво за единица време при определено налягане. От там се дава кодът и, който е заложен в компа и той вече определя корекцията на времето за дадената дюза
                            Колега стига с този код, в момента не говорим за такива дюзи.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Стендът трябва да покаже как пръска дюзата и колко гориво за единица време при определено налягане. От там се дава кодът и, който е заложен в компа и той вече определя корекцията на времето за дадената дюза
                              Цецо,стига с тея кодове,нали се разбрахме че Униджетите нямат такива кодове,при тях ЕКУ-то нензае коя дюза на кой цилиндър е.Просто дюзите се изравняват,оттам нататък ЕКУ-то си знае работата
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Цецо,стига с тея кодове,нали се разбрахме че Униджетите нямат такива кодове,при тях ЕКУ-то нензае коя дюза на кой цилиндър е.Просто дюзите се изравняват,оттам нататък ЕКУ-то си знае работата
                                Ох, сбъркал съм темата. Моля за извинение!!! Но само ако колата е преди 2002г.. Защото след това всички 156 JTD вече имат
                                Last edited by NightRider; d.m.y г., 08:15.
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X